BMW M2-bemutató a Hungaroringen: Anyám, borogass!
Nem is kérdés, az év legjobban várt párosítása volt ez így: a teljesen frissen aszfaltozott, magyar Formula-1-es pályán hajtani meg a bajor márka 370 lóerős kis szörnyecskéjét.
Nem is kérdés, az év legjobban várt párosítása volt ez így: a teljesen frissen aszfaltozott, magyar Formula-1-es pályán hajtani meg a bajor márka 370 lóerős kis szörnyecskéjét.
A bajor márka új koncepcióautója az ikonikus '70-es évek beli 2002-es kupénak állít emléket, de az alapját a nagyon is mai, M2 adja.
A bajorok biztonsági autót készítettek a legkisebb és legújabb M-es modelljükből, aminek az elkészítésébe most először mi is bepillanthatunk.
A 370 lóerős bajor sportkupé művészien manőverezek a fellocsolt tanpályán, illik is hozzá aláfestő zenének egy kis ária.
Egyterű, hétüléses és elsőkerék-hajtású autókkal bővítette mostanában a palettáját a propelleres márka. Szerencsére nem vesztették el teljesen a fonalat, és előálltak a kínálatuk egyik legizgalmasabbnak tűnő darabjával. A bajorok legkisebb M-es modelljére kicsit sokat kellett várni, de úgy tűnik megérte.
Jön a Tesla következő nagy dobása, bemutatja luxusterepjáróját a Maserati, a Honda végre ismét képviselteti magát a sportautók mezőnyében, és a csehek is beígérték az eddigi legjobb Skodát. No, meg persze arról sem feledkeztünk meg, hogy hónapokon belül az Esztergomban készülő vadonatúj Suzuki Vitarát is kipróbálhatjuk.
A BMW M2 az új fiú a bajorok M-es családjában. A beszámolók elég elismerőek róla, de hogyan teljesít a riválisok ellen?
Hockenheimben végre megvívta egymással csatáját a BMW M2 és a Mercedes CLA 45 AMG. Érdekes eredmény született.
A 333 lóerős M235i Racing megközelítőleg 18 millió forintba kerül.